Monday 14 March 2011

Penyampai Radio Taraf Diva

Sincerity is My Priority

Kisah penyampai radio Linda Onn yang suka berlagak diva ini bukan sekali dua sampai ke pendengaran Alafana tetapi sudah beberapa kali. Baru-baru ni Alafana dapat tahu Linda Onn telah menyebabkan rakan-rakan sekerjanya berasa kurang senang dengannya.

Menurut sumber rapat dengan stesen radio Suria FM,  Linda Onn ini susah hendak memberi kerjasama dalam segala hal. Lebih suka buat kerja sendiri-sendiri dan terlalu cerewet. Kalau ada sebarang aktiviti dengan pendengar pun, dia susah hendak turun padang. Kalau ikut, banyak syarat yang diletakkan sehingga membuatkan ramai yang 'lemas'.
Wah Diva sangat kan? Walaupun dah dibayar gaji berbelas ribu ringgit sebulan,nak jumpe pendengar pun berkira?

Tapi yang peliknya, jika ada acara hiburan popular, boleh pula dia menghadirkan diri walaupun pada waktu itu dia sepatutnya perlu berada di konti untuk bersiaran. Siap buat rakaman awal lagi kerana hendak tunjuk muka di acara hiburan itu.

Agak-agaknya, kenapa lah dia ni macam ni? Hrm.... dari cakap-cakap orang sekeliling,  Linda Onn ini yakin dia yang meningkatkan rating stesen radio berkenaan. Sebab itu, dia rasa pihak pengurusan tidak akan menyingkirkannya walaupun suka buat perangai. Kononnya, dia adalah 'anak emas' kepada stesen radio itu.

Alafana: Oh gitu kisahnya...

2 comments:

  1. gheetooo!!! kesian Kak Vee dianak tirikan . Rasanya Suria FM ada kelainan sebab ada Kak Viviana yang vougue-da-vass tuh!!!

    p/s: masing masing ada peranan tersendiri untuk naikkan rating...tak perlu buat masuk bakul angkat sendiri.apa yang penting KERJASAMA..cermin-cerminkannn dan selamat bergossip!!!

    ReplyDelete
  2. Aku x pernah rasa linda onn ni best jd penyampai radio. Telinga aku ni dengar gelak2 dia dalam radio ru fake je bunyi nya. Kalau dapat pemanggil yang ala ala sengal dia pun mcm nak x nak je layan. Bagi aku Nana AF ngan Viviana jauh lg best dr dia.

    ReplyDelete