Friday 4 March 2011

Diana Danielle Berang Peminat Silap

Alafana baru dapat cerite dari seorang peminat tentang Diana Danielle bagaimana bekas kekasih Farid Kamil itu naik berang setelah peminat berkenaan tersalah sebut namanya sebagai  Di-A-Na maklumlah orang Melayu sebut pun Di la tp Diana telah membetulkan sebutan itu menjadi  Die-Yea-Na. Ala sebutan macam Queen Elizebeth panggil Princess Diana, macam tu lah si pelakon Magika tu mahu nama dia disebut.

Terkedu dengan tindakan pelakon tu, si peminat ni pun terus senyap. lepas tu selanjur tu peminat tu buka cerita pasal dulu masa Diana masih bercouple dengan Farid Kamil, dia selalu terserempak dengan pasangan tu dalam lif di kondo kediamannya di Menara Polo sekitar jam 2-3 pagi. Ke rumah siapa pasangan tu pergi,waktu dinihari macam tu  tidak pula diketahu dan dia tak ambil pot pun rumah siapa mereka pergi.

Sebelum ni ada khabar angin yang Alafana dengar Diana dan Farid ni sering bergaduh dan berhutang sesama sendiri dan pasangan itu berpisah bulan Januari lepas kerana perangai keanak-anakan Diana. Tak pasti jika punca itu betul atau tidak.

PS: Alafana teringat kisah bekas anak ikan Maria Faria dan pelakon Asmara,  Shah Jaszle tu...sebelum popular sebutan namanya Shahjaz LI tapi dah popular sebutan jadi Shahja Zle ala macam sebutan nama pelacur babylon Jezebelle....gitewww...

No comments:

Post a Comment