Tuesday 8 March 2011

Apa Khabar Mimi Wahida dan Nik Marini?

Penampilan Terkini Nik Marini
Hari hujung minggu lepas,  Alafana menghadiri majlis makan-makan di rumah rakan Alafana dan terserempak dengan Mimi Wahida bukan Mimi Zarina tau :-P. Ingat lagi tak dengan Mimi Wahida? bukan personaliti TV3 tu tetapi Mimi Wahida ni adalah di antara top model  tanahair era 80-an.Sebelum munculnya  Nasha Aziz, Tengku Azura dan Tini dalam bidang modelling Mimi Wahida, Nik Marini dan Betty Ann Broheir terlebih dahulun telah menguasai pentas peragaan.

Mimi Wahida yang Alafana terserempak tu sangat peramah orangnya, kami saling bertegur sapa tapi tak sempat berbual panjang. Walaupun di usia 40an, orangnya masih cantik, langsing dan bergaya. Terserlah aura supermodelnya itu.
Mimi Wahida juga merupakan kakak kepada model lelaki kacak Fahmi yang turut bertanding di dalam Hero Remaja suatu ketika dahulu.

Manakala, Nik Marini juga amat popular di zaman kegemilangannya bukan saja di pentas tapi juga menghiasi majalah-majalah. Alafana denganr cerita NIk Marini kini bukan saja sibuk sebagai seorang isteri dan ibu tetapi juga sibuk uruskan model agency beliau, Strut.

Alafana nak cadangkan kepada editor majalah seperti Glam menampilkan bekas-bekas model ni di dalam majalah mereka.. Rasanya ramai peminat peminat mereka yang ingin tahu perkembangan mereka ini. Harap harap Wirda Adnan boleh pertimbangkan.

No comments:

Post a Comment