Friday 18 March 2011

Musim Kedua Muzikal TKC - Pelakon Asal Disingkirkan

Sincerity is My Priority

Empat pelakon wanita teater muzikal Terima Kasih Cinta yang begitu hangat diperkatakan media sepanjang minggu lalu akan disingkirkan daripada musim kedua pementasan teater tersebut. Alafana kurang pasti pulak bila musim kedua akan dipentaskan.

Malahan bukan saja Deja Moss, Norish Karman, Farahdhiya dan Safura yang akan disingkirkan, tetapi khabarnya seorang lagi pelakon lelaki akan menerima nasib yang sama dengan pelakon wanita terbabit. Pelakon yang dimaksudkan ialah Shajiry.

Pihak produksi memang serik untuk bekerjasama dengan mereka yang tidak tahu hendak membezakan antara profesional dan personal. Bagi Cik Fana, jika betullah cerita yang disampaikan itu,  Alafana ok je.

pihak produksi memang serik untuk bekerjasama dengan mereka yang tidak tahu hendak membezakan antara profesional dan personal, jika betullah cerita yang disampaikan itu, Cik Fana tiada bantahan apa-apa.

Iyalah, kalau asyik nak bergaduh macam budak-budak, nanti susahlah jadinya. Orang sudah bagi peluang, buat hal pula. Ada ramai lagi artis popular dan berbakat di luar sana yang mahu berlakon dalam teater muzikal berkenaan cuma jangan buat hal, sudahlah. Jadikanlah apa yang berlaku kepada pelakon asal muzikal terbabit sebagai satu pengajaran.

No comments:

Post a Comment